Retourneren

Moet ik de verzendkosten zelf betalen bij retourneren?

Wanneer je een aantal items of de hele bestelling retour stuurt zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten van het retour bedragen €6.50,- . Wanneer je de gehele bestelling retour stuurt worden de verzendkosten die je eerder hebt betaald voor bezorging komen te vervallen. We werken op het moment met een antwoordnummer, hierdoor kun je jouw pakketje kosteloos afleveren bij een PostNL servicepunt en worden de retourkosten achteraf verrekend met het geretourneerde. Bij het afleveren van jouw retour bij het postkantoor heb je een ontvangbewijs gekregen met daarop een Track & Trace nummer, hiermee kun je de bestelling volgen

Mijn bestelling kan niet geleverd worden, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Helaas kan jouw bestelling niet geleverd worden. Wanneer jij je bestelling hebt geplaatst kan het nog eens voorkomen dat een item uit de bestelling niet meer op voorraad is. Het lijkt er dan op dat je tegelijk met een andere member het laatste item hebt bestelt, of dat het item in een slechte staat is waardoor het niet verstuurd kan worden. Excuses voor het ongemak!


Wanneer wij hiervan op de hoogte zijn proberen wij dit direct te communiceren en streven wij ernaar jou een bericht hierover toe te sturen om je op de hoogte te stellen, voordat je de bestelling ontvangt. In dit bericht maken we dan in ieder geval bekend je de terugbetaling van het niet geleverde item(s) te hebben gedaan en je deze binnen drie werkdagen terug op je rekening kan vinden.


Geen bericht ontvangen? Neem dan graag contact op met onze klantenservice.

 


Retourneren zonder kosten

Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je van ons per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen. Neem dan graag eerst contact op met onze klantenservice en dan lossen wij het ook voor je op!